Novitâts e gjornâi 2
29 di Avrîl 2024Cun plasê us contìn che ancje il secont incuintri a Vençon al à vût sucès e la sale consiliâr dal vecjo Municipi jere plene di int.
La prof. Irene Barbotti e à ben contât la spiegazion sul passaç dal Credo di Aquilee, tal lavôr di Rufin, “la resurezion di cheste cjar”.
Tantis a son stadis lis domandis che il public presint al à fat, segn di interès e biele partecipazion.
La spiegazion dal Credo e je state ben colmade des cjantis aquileiesis presentadis dal Coro “Schola Aquileiensis”, sieltis in coerence cu la relazion de prof. Barbotti.
O publichìn cualchi foto dal event (foto Mauro della Schiava), e il biel articul publicât dal Messaggero Veneto a firme dal prof. Gabriele Pelizzari.
Ariviodisi vinars che al ven, 3 di Mai a Udin, all’Universitât te Sale Gusmani, pal tierç incuintri! Mandi
Anche il secondo incontro di Venzone ha riscosso un gradito successo: la sala consiliare del vecchio Municipio era gremita di gente.
La prof. Irene Barbotti ha illustrato con grande competenza la frase del Credo di Aquileia,e relativo commento di Rufino, “la resurrezione di questa carne”.
Molte le domande che il pubblico ha posto alla relatrice, a chiara dimostrazione dell’interesse e della viva partecipazione.
La spiegazione del Credo è stata completata dai canti selezionati dal Coro “Schola Aquileiensis” in perfetta armonia e coerenza con la relazione della prof. Barbotti.
Qui a fianco pubblichiamo qualche bella foto dell’evento (foto Mauro Della Schiava) e l’articolo pubblicato dal Messaggero Veneto, nella pagina della cultura, a firma del prof. Gabriele Pelizzari.
Arrivederci venerdì prossimo, 3 Maggio p.v. a Udine, all’Università in Sala Gusmani per il terzo incontro! Mandi!