BIBIE IN LINIE

Cjapitul 2

LIBRI I

La paronance universâl dal Signôr e dal so consacrât

2 1 Parcè mo dute cheste rogance jenfri i popui,

cheste int fûr di plomp ch’e masane?

2 Si son rivoltâts i rês de tiere

e i sorestants a complotin cuintri dal Signôr e cuintri dal so Messie:

3 “Crevìn lis lôr cjadenis,

butìn di bande lis lôr peandis!”.

4 Chel ch’al è sentât in cîl i ven di ridi,

di adalt il Signôr ju cjol vie.

5 Po ur fevele plen di rabie,

e te sô fumate lui ju inglace:

6 “Il gno re lu ài consacrât jo di persone

là sù in Sion, su la mê mont sante”.

7 Il decret dal Signôr o contarai:

lui mi à dit: “Tu tu sês gno fi,

jo vuê ti ài fat nassi.

8 Domandimal e ti doi in ereditât i popui

e la paronance fint ai confins de tiere.

9 Tu ju crevarâs cuntune mace di fier,

tant che vâs di crep tu ju fruçonarâs”.

10 E cumò, sorestants, fasêt judizi,

mendaitsi, vualtris ch’o judicais la tiere!

11 Servît il Signôr cun timôr,

bussait i siei pîts plens di pôre:

12 che no i vegni sù e che no pierdês la strade.

La sô rabie intun moment s’infoghe.

Furtunât chel che li di lui al va a parâsi.

Notis:

  • 2,1 - La “rogance” e la ribelion dai popui vassâi cuintri dai grancj imperis dal Orient e jere une robe avonde ordenarie. Israel al à cognossude une politiche “imperialistiche” ai timps di David.
  • 2,9 - E jere usance di scrivi su vâs di crep i nons dai nemîs e po di fruçonâ i vâs come simbul dal fruçonament dai nemîs. Il toc al è ripuartât in Ap 2,26-28.
  • 2,11 - Bussâ i pîts al jere il gjest uficiâl di sotanance dal vassal tai confronts dal “grant re” o “re di dute la tiere”.
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